United Races Racial Democratic Page Views

Monday, 23 April 2012

WHITE POWER COST - BENEFIT ANALYSIS

From: brdp@hotmail.co.uk
To: info@volksbund.de
CC: info@epp.eu; ckremer@epp.eu; lvandeputte@epp.eu; nbriec@epp.eu; bfurniere@epp.eu; efarris@epp.eu; jjimenez@epp.eu; mdursin@epp.eu; gfomenchenko@epp.eu; jmagaz@epp.eu; smuresan@epp.eu; iprainsack@epp.eu; kmilheiro@epp.eu; bd@epp.eu; chelbig@epp.eu; dlamal@epp.eu; pheymans@epp.eu; ytorres@epp.eu; jzalutskaja@epp.eu; spaeme@epp.eu; gvolckaert@epp.eu; gc@epp.eu; id@epp.eu; osb@epp.eu
Subject: European Racial Equality
Date: Mon, 23 Apr 2012 13:48:57 +0100



Dear Sir / Madam,

We are working for Racial Equality which is the neutralisation of the power of White Supremacy.

Please would you let us know if you are willing to support our project.

Kind regards

RESS

File:Volksbund logo.png
WHITE POWER


Unfinished Business?




MADE IN BRITAIN 
and finished by the
BLACK EUROPEANS (IC3.BEUR)


IMPREGNABLE AND INVINCIBLE
______________________________________________________


THE
HOLY BOOK OF RACIAL GOVERNMENT